اخباراخبار حیات وحش

کشف ۳ تن گوشت گراز و خوک در شمال تهران

کشف گوشت گراز و خوک به میزان ۳ هزار و ۳۵۲ کیلوگرم در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی. این واحد صنفی در شمال تهران گوشت خوک و گراز قاچاق را غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری می‌کرد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران

 مجله گیچ gich.ir به نقل از ایرنا: پلیس تهران اخباری مبنی بر توزیع و فروش گوشت‌های غیربهداشتی و قاچاق در یک واحد صنفی دریافت کرد. رسیدگی در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت. گروه پلیس به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به فروشگاه محصولات پروتئینی در خیابان ظفر تهران اعزام شدند.

طی روزهای گذشته فروش گوشت خرس در ژاپن خبر ساز شده بود.

گوشت گراز و خوک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان

سرگرد محمد زیدی: پس از بازرسی به عمل آمده، ۳ تن و ۳۵۲ کیلوگرم گوشت غیرمجاز و قاچاق (گراز و خوک) کشف شد. گوشت مکشوفه در شرایط غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته بود و توقیف شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران: ارزش اقلام کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال است.

مجله گیچ را در فضای مجازی دنبال کنید:

پلمپ فروشگاه گوشت متخلف با دستور قضایی

وی افزود:‌ واحد صنفی مذکور که سابقه ارتکاب تخلف دارد، با دستور قضائی پلمپ شد. گوشت گراز و خوک کشف شده به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای بررسی بیشتر تحویل داده شد.

سرگرد زیدی از شهروندان درخواست کرد که در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از تخلفات سودجویان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا