اخبار

سوکا و نجیرم خواستار توسعه پایدار و متوازن در شهرستان دیّر

دومین نشست از سلسله نشست‌های کانون رشد و توسعه نجیرم با موضوع “چالش‌های پیش روی محیط‌زیست شهرستان دیّر ” برگزار شد.

جوانان سوکا و نجیرم در مسیری علمی، منطقی و مسالمت‌آمیز در پی حفاظت از فرهنگ و محیط‌زیست شهرستان دیّر هستند.

به گزارش سایت گیچ و به نقل از ngodayyer.ir: نشست چالش های پیش روی محیط زیست شهرستان دیّر به همت انجمن زیست  محیطی سوکا و کانون رشد و توسعه نجیرم در محل خانه‌ی سازمان‌های مردم نهاد برگزار گردید.

جوانان نخبه و فرهیخته‌ی دیّر با دعوت از دکتر مهدی تنهازیارتی استاد حوزه محیط زیست، احسان میرزائی روزنامه‌نگار-کنش‌گر محیط‌زیست و بیش از ۶۰نفر از چهره‌های برجسته و تاثیر‌گذار، چالش‌های پیش روی شهرستان، مخصوصا در بخش صنایع (واحد متانول و پارس شمالی) که قرار است در آینده‌ی نزدیک در این شهرستان مستقر شوند را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در این نشست طی اقدامی شایسته، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر دو شهید محیط‌بان منطقه حفاظت شده مُند، از خانواده شهید علی کشاورز تقدیر شد. شهید علی کشاورز و شهید قلی بیرامی، در ۲۷فروردین سال ۱۳۸۱در حین انجام وظیفه به ضرب گلوله‌ی شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند؛ و در بخش دیگر از بانی و حامی کمپین ایران پاک در محرم۹۵ از محمود موجی به دلیل اقدامات فرهنگی هیات امنای حسینیه اعظم و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست تقدیر شد.

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا