جامعه سبزسبک زندگی سبزفراخوان‌‌ها

مشارکت در تولید برنامه رادیویی

ایران صدای شما را می‌شنود

 

 

 

ارائه دیدگاه‌ها و تجربیاتی که شما در خانه و جامعه به طور فردی و خانوادگی برای حمایت و حفاظت از محیط‌زیست و طبیعت انجام می‌دهید.

 

مجله سبک زندگی سبز – سیما پاتیمار: شما می‌توانید تجربیات فردی و خانوادگی‌تان در حوزه سبک زندگی سبز را از طریق برنامه رادیویی سیاره‌ی آبی و با صدای خودتان به گوش هم‌وطنان، هم‌شهری‌ها، هم‌محلی‌ها و حتی فامیل‌های‌تان برسانید. 

 

حالا در مورد چی صحبت کنیم؟

در مورد هر تجربه و راه‌کار مفیدی که در سبک زندگی فردی شما رعایت شده و در نهایت می‌دانید که به حفظ و صرفه‌جویی در برق، آب، گاز، اینترنت منجر می‌شود؛ یا روش‌هایی که به شما کمک کرده تا در خانه تولید پسماند روزانه کاهش پیدا کند و دیگر دور ریز نان و غذا نداشته باشید.

❓چطور تو خونه در مصرف آب صرفه جویی می‌کنید؟

❓چطور مقدار تولید پسماند خونتون رو کم کردید؟

❓چطور در خریدها از کیسه پلاستیکی استفاده نمی‌کنید؟

❓چطور در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنید؟

❓چطور از هدر رفت و دور ریز نان در خانه جلوگیری می‌کنید؟

و هر اقدام مفید و موثر دیگری که در راستای سبک زندگی سبز در خانه و جامعه انجام‌ می‌دهید را برای ما ارسال کنید.

 

چطور صحبت کنیم؟

ممکن است همزمان چند مورد به ذهن شما برسد، اما شما سعی کنید از مان آن چند مورد فقط یکی را انتخاب کنید، در موردش فکر کنید و مانند یک فرمول یا نقشه راه آن را در ذهن خود مرور کنید. سپس اگر لازم بود نکات لازم را به صورت موردی روی کاغذ بنویسید. بعد به محل ساکتی برید و با تلفن همراه خود صدا را ضبط کنید. طوری صحبت کنی که انگار برای دوست یا خانواده خود می‌خواهید موردی را توضیح بدید، اما با آرامش و صدایی رسا… موفق باشید

? فایل‌های صوتی خود را به راحتی در تلگرام به شماره زیر ارسال کنید:

احسان میرزائی
? ۰۹۱۲۴۹۸۸۴۷۸

? برنامه رادیویی سیاره آبی به تهیه‌کنندگی سیما پاتیمار از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۰مگاهرتز  یا موج ای.ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز (رادیو ایران) در هرجای ایران عزیز که باشید همراه شما است.

 

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا