اخباراخبار حیات وحش

خرس قاتل مرد جوان ایتالیایی به دام افتاد

خرسی که  دو هفته پیش یک دونده را در شمال ایتالیا کشته بود به دام افتاد. جسد آندریا پاپی ۲۶ ساله در حالی که آثار زخم عمیق داشت در نزدیکی روستایی در منطقه ترنتو پیدا شد.

خرس قاتل به دام افتاد!

مجله گیچ gich.ir به نقل از یورونیوز: بررسی‌های جسد آندریا پاپی نشان داد که احتمالا او در اثر حمله یک خرس کشته شده است. اکنون مقامات ایتالیا خبر دادند که این خرس ماده به دام افتاده است. نام این خرس جی‌جی‌۴ است که ۱۷ سال دارد. جی‌جی ۴ شب گذشته در یک تله گیر افتاده بود.

این خرس ماده پس از بیهوش شدن به یک مرکز نگهداری از حیوانات منتقل داده شد تا در موردش تصمیم‌گیری شود.



تعلیق دستور کشتن خرس در پی مخالفت حامیان حقوق حیوانات

مقامات استانی ترنتو پس از شناسایی این خرس قاتل، از طریق دی‌ان‌ای، دستور کشتن او را صادر کردند. اما گروه‌های حقوق حیوانات به دادگاه اداری اعتراض کرده و این دستور را به حالت تعلیق درآوردند.

مجله گیچ را در فضای مجازی دنبال کنید:

این خرس سال ۲۰۲۰ نیز پدر و پسری را در حال پیاده‌روی مجروح کرده بود. پدر و مادر «جی‌جی‌۴» سال‌ها پیش به عنوان بخشی از برنامه احیای جمعیت خرس‌های قهوه‌ای از اسلوونی به ایتالیا آورده شدند.

جمعیت خرس‌های قهوه‌ای تا مرز انقراض پیش رفته بود. این حیوانات از گونه‌های حفاظت‌شده در ایتالیا هستند.

پایان پیام

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا