سبک زندگی سبزفراخوان‌‌هاقرار سبز

شهر و طبیعت، تعامل یا تقابل

نشست چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری و طبیعت

مجله گیچ gich.ir احسان میرزائی: هرچند شهر نشینی با تمام ظواهر خاص خودش روزمرگی ما را پر کرده اما نیازها و وابستگی‌ روحی و جسمی انسان به طبیعت همچنان پابرجا است.

شهروندان هر از گاهی با سبک و روشی متفاوت به دامان طبیعت پناه می‌برند. اما بهره‌برداری غیر مسئولانه و  ناآگاهانه در بلند مدت تعادل و توازن، پایداری و سلامت طبیعت و جامعه محلی را با تهدیدهای جدی مواجه کرده است؛ زندگی شهروندان در شهر‌های کوچک و بزرگ نیز از گزند‌ این تهدیدها در امان نیست.

از این رو چندین سال است که چالش‌هایی میان دو حوزه‌ صنعت گردشگری و کارشناسان و کنشگران حوزه ‌محیط‌زیست پیش آمده که در این نشست تلاش می‌کنیم در فضایی دوستانه و اخلاقی، گفت‌و‌گویی بر مبنای اصول اکوتوریسم، میان هر دو طرف شکل بگیرد.

لطفا برای ثبت نام  در این نشست کلیک کنید

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا