اخبارفراخوان‌‌هاقرار سبز

اطلاعیه پاکسازی آبشار سمیرم

آبشار سمیرم پاکسازی می‌شود

اطلاعیه-پاکسازی-آبشار-سمیرم-در-اصفهان-جمعه-۱۲-شهریور-۱۳۹۵-گیچ
اطلاعیه-پاکسازی-آبشار-سمیرم-در-اصفهان-جمعه-۱۲-شهریور-۱۳۹۵-گیچ

اخبار سمن‌ها گیچ: پاکسازی آبشارسمیرم با مشارکت رفتگران طبیعت سمیرم (پیام آوران سبز سمیرم)، رفتگران طبیعت استان اصفهان و اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم، جمعه همین هفته مورخ ۱۲ شهریور، از ساعت۹:۳۰ انجام خواهد شد.
حرکت از سمیرم (ایاب و ذهاب رایگان) ساعت ۹:۰۰ صبح، هماهنگی سمیرم  خانم بهرامیان ۰۹۱۳۸۲۱۶۲۵۰

هماهنگی و ثبت نام  اصفهان: فرزان سه چهاری ۰۹۳۵۴۱۴۸۳۲۱

آشنایی با گروه رفتگران طبیعت ایران:

انجمن رفتگران طبیعت با چهار سال سابقه فعالیت مستمر و مفید در حوزه محیط‌زیست در بیش از ۴۰ شهر کشور شعبه‌ی فعال دارد. کاظم نجاریون موسس این گروه است و طی این چند سال زندگی خود را وقف رسیدن به اهداف گروه کرده است.

آشنایی با شهرستان سمیرم:

شهرستان سمیرم با مساحت ۵۲۲۴ کیلومتر مربع در جنوب غربی استان اصفهان، با ارتفاع متوسط ۲۴۰۰ متر از دریا، در مجاورت سه استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و فارس قرار گرفته است. از شمال به شهرضا، از شرق به آباده و اقلید و از جنوب غربی و غرب با مرز طبیعی رشته کوه‌های دنا به استان کهگیلویه و بویر احمد، از غرب به بروجن و لردگان (چهار محال و بختیاری) محدود می‌شود. فاصله مرکز شهرستان تا اصفهان ۱۵۰ و تا تهران ۵۳۴کیلومتر می‌باشد.

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا