اخبارسبک زندگی سبز

گیچ اولین مجله فارسی با محتوای سبک زندگی سبز

 

گیچ

اولین مجله فارسی اینترنتی سبک زندگی سبز

 

اشاعه فرهنگ محیط‌زیستی و تفکر سبز در قالب سبک زندگی سبز…

 

احسان میرزائی: سایت گیچ پس از چند ماه فعالیت آزمایشی، نیاز سنجی مخاطبان، ارزیابی بازخوردها و همینطور بعد از یک سال فعالیت فرهنگی-محیط‌زیستی در گروه تلگرامی “سبک زندگی سبز”، در دور جدید فعالیت خود، به عنوان اولین سایت فارسی زبان که به مبحث #سبک_زندگی_سبز پرداخته است، به‌روز رسانی می‌شود.

 

قرار است در مجله اینترنتی گیچ آموزش و راهکارهای مختلف و کاربردی برای هم‌سو شدن زندگی امروز با طبیعت و محیطز‌یست ارائه شود.

مجله فرهنگی-محیط‌زیستی گیچ برای ارائه آگاهی تلاش کرده و در این راستا از منابع مختلف علمی و تحقیقاتی موثق و معتبر کمک می‌گیرد؛ هدف انتخاب آگاهانه‌ی مخاطبان است.

ایده‌ی سایت گیچ و چهارچوب آن در حوزه سبک زندگی سبز حاصل چندین سال کنش‌ اجتماعی و دغدغه‌های فرهنگ و محیط‌زیستی احسان میرزائی (کنش‌گر محیط‌زیست) است؛ که به کمک محسن محبی به عنوان مدیر فنی سایت اجرایی شده است.

صفر تا صد مجله فرهنگی-محیط‌زیستی گیچ با هزینه‌ شخصی اداره می‌شود و فعالیت در‌ آن همانند حضوردر مشارکت‌های اجتماعی داوطلبانه است.

گیچ همچنان پذیرای مشارکت‌ کنش‌گران، کارشناسان و متخصصان در حوزه محیطز‌یست، طبیعت و علوم انسانی است. فقط‌ کافی است مسئولیت همکاری و کار گروهی‌ را بپذیرید و سپس برای تحقق اهداف مشترک تلاش کنید.

گیچ تریبون سازمان‌های مردم نهاد است و به طور رایگان اخبار، گزارش‌ و فراخوان‌های ایشان را منتشر می‌کند.

 

برای همکاری در مجله فرهنگی-محیط‌یستی گیچ با توجه با توانمندی‌ها، تحصیلات، تخصص، دغدغه‌ها و مهارت‌ها خود در یکی از حوزه‌های مطرح شده در سبک زندگی سبز اقدام کنید.

 

برای همکاری، حمایت مادی و معنوی با گیچ، تماس بگیرید:

۰۹۱۲۴۹۸۸۴۷۸

احسان میرزائی

 

مشاهده بیشتر

احسان میرزائی

احسان میرزایی - کنش‌گر مستقل محیط زیست - حامی حقوق کودکان - داوطلب امداد در سیل و زلزله - کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه - کارشناس ارشد روابط‌عمومی - موسس مدرسه طبیعت طهران - مشاور فرهنگی محیط‌ زیستی - ایده‌پرداز کمپین‌های فرهنگی-محیط‌زیستی: کمپین سبزی نوروز، کمپین ایران پاک و... - اولین مروج تخصصی سبک زندگی سبز به زبان فارسی - #احسان_میرزائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا